Wednesday, May 28, 2014

Tak Lawa Tapi "Perasan" Tuw Ada!!

Assalamualaikum and hai...

sekarang memang musim berselfie..tak kira di mana berada, selfie itu penting...kadang-kadang milo ais secawan pun boleh jadi bahan untuk berselfie sendiri..untung la milo ais tuw jadi model tak bertauliah..haha that's why la banyak laman-laman sosial untuk memudahkan para pengguna berkongsi maklumat di situ...contohnya instagram...tapi sayang, tuan yang menulis ini tidak mempunya account instagram sendiri walaupun dipaksa oleh kawan-kawan untuk menubuhkannya tapi tak da masa pulak nak buat (padahalmalas)....

oleh sebab itu,saya biasa tengok instagram kawan-kawan dhya sahaja and instagram my sister...Tapi dhya pown ada jugak la beberapa pic yang saya selfie sendiri..haha lawak pulak...i dont know why...saya suka selfie sendiri but i hate bila tangkap pic ngan orang lain..dan saya selalu kena marah dengan kawan-kawan saya sebab selalu mengelak bila time snap pic..tapi percaya la saya memang suka snap pic tapi seorang diri sahaja and use my phone..baru la ada kepuasan...hahhaha...ok jom tengok pic yang x berapa nk cantik ni..haha

********
******************
******************************


haha...kat depan cermin pown jadi...ok selfie dulu one two three click!....


oleh kerana muka terlalu besar,marilah kita muncung-muncung kan agar nampak kecik sikit...hahhaha


haha...makin tembam pulak muka ni...ni masa duduk rumah beristirehat memang la chubby..tapi sekarang tengah berusaha untuk buang-buang lemak yang ada...hahhha

saya selfie untuk suka-suka dan untuk mengisi masa yang terluang...walaupun hanya berbaju tshirt tapi tetap boleh snap pic...peduli apa aku..hahaha tak rasa lawa tapi perasan lawa tuw ada...haha...i know,korang semua pown ada pic sendiri kan...ayuh kita sama-sama penuh kan memory nfon kita...yeah...

ok bye..

p/s-Al-fatihah untuk sultan Perak...semoga roh baginda dicucuri rahmat...Amin~~